Облыстық көпбейінді №2 ауруханасы

Қазақстан, Нұр-Сұлтан (Астана), Манас к-сі, 22
+7 (7172) 99 96 44
+7 (7172) 54 89 09

Мемлекеттік қызметтер

2021 жылға мемлекеттік қызметтерді

көрсету мәселелері туралы есеп

«№2 Көпбейінді облыстық ауруханасы» ШЖҚ МКК


1. Жалпы ережелер

1) Көрсетілетін қызметті беруші туралы мәліметтер: «№ 2 Көпбейінді облыстық ауруханасы» ШЖҚ МКК.

2) «Степногорск көпбейінді қалалық ауруханасы» ШЖҚ МКК көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны:

1. Уақытша еңбекке жарамсыздық парағы – 2249

2. Уақытша еңбекке жарамсыздық парағын беру  анықтамасы – 40

3. Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру – 11 222.

Жалпы мемлекеттік қызметтер – 13511.

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің саны – 0;

Тегін көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – 13511; 

ақылы негізде - 0.

Қағаз нысанында көрсетілген мемлекеттік қызметтердің саны – 13511; 

электрондық нысан – 0.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын бекітілген заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің саны – 1 2021 жылғы 05 мамырдағы «Мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты тұлғаларды тағайындау туралы» № 220 бұйрығы, «Мемлекеттік қызмет көрсету үшін жауапты тұлғаларды тағайындау туралы» бұйрығы, еңбекке уақытша жарамсыздық» парағын беру бойынша жауапты маман Г.К.Искакова,  2020 жылғы 16 қарашадағы № 437 «Жауапкершілік туралы» бұйрығымен «Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына ішкі бақылау бойынша жұмыс туралы ай сайынғы есеп беру» үшін дәрігер-статист Абдуллина М.Ж. тағайындалды.

3) Ең қажетті мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат -

1. Уақытша еңбекке жарамсыздық парағын беру

2. Уақытша еңбекке жарамсыздық анықмасы

3. Стационарлық науқастың медициналық картасынан үзінді көшірме беру.

4) Қызметті алушылармен жұмыс

     1)Ммемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу орындары туралы мәліметтер:

Мемлекеттік қызмет көрсетудің қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат «№2 Көпбейінді облыстық ауруханасы» ШЖҚ МКК-ның http://amob2.kz/ ресми интернет-ресурсында, барлық қажетті ақпарат орналастырылған. көрсетілетін қызметті алушылар үшін де ұйымның стендісінде ілінеді; әлеуметтік желілерде (Instagram), сондай-ақ «1414» мемлекеттік қызметтерді көрсету жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының телефоны арқылы алуға болады.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді және нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.

3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.): 

2021 жылдың 12 айында мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша аурухана қызметкерлерімен семинар  – 1, «Вестник Ақмола» газетінде -1; instagram-1 желісінде тікелей эфирде өткізілді;

Тізілімдерде ақпараттық белгілер орнатылған.Электрондық үкімет порталының бірыңғай байланыс орталығы «1414» нөмірі.

Порталмен жұмыс істеу кезінде және күрделіліктің туындауында кез келген қызметті немесе ақпаратты алған кезде «Call орталығының» 1414 нөміріне хабарласуға болады.

Мемлекеттік қызмет көрсетудің тағы бір маңызды сәті – мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы толық және сенімді ақпаратты қолжетімді нысанда ұсыну біздің amob2.kz, facebook, instagram веб-сайттарынан алуға болады.

Сонымен қатар сайтта мынадай материалдар бар: Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НҚ. осы бұйрыққа өзгеріс енгізілді - 15.04.2021 № 129/НҚ. Тікелей эфирде «Мемлекеттік қызметтерді көрсету туралы» мемлекеттік және орыс тілдерінде, Egov.kz порталында жұмыс істеу нұсқаулығы, мемлекеттік қызметтерді көрсету туралы есептер, халықты хабардар ету үшін мемлекеттік қызметтердің тізілімі бойынша жауапты маман тікелей эфирде, Instagram желісінде мемлекеттік қызметтер көрсетіледі.

1. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар

1) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған шаралар.

Ведомстволық бағынысты медициналық ұйымдардың мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты қызметкерлері ұйымның қаражаты есебінен біліктілігін арттырудың мамандандырылған курстарынан өтеді.

Біліктілікті арттыру курстарында 2 қызметкер оқытылды: фирма Конструктивті шешім «Мемлекеттік қызмет көрсету дағдыларын арттыру. Ерекше қажеттіліктері бар адамдармен өзара іс-қимыл».

23-25.06.2021 ж - 2 адам. Ұйым деңгейінде 35 адам оқытылды.

3) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін нормативтік-құқықтық тұрғыдан жетілдіру.

Материалдар веб-сайтта және бөлімшелерде орналастырылған (жедел жәрдем бөлмесінде): әрекет ету тәртібі. Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НҚ. осы бұйрыққа өзгеріс енгізілді - 15.04.2021 № 129/НҚ.

«Мемлекеттік қызметтерді көрсету туралы» мемлекеттік және орыс тілдерінде, Egov.kz порталында жұмыс істеу бойынша нұсқаулық.

1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылауды бөлім басшылары, ПҚҚ және ІА бөлімшелерінің сарапшылары жүзеге асырады.

1) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдары туралы мәліметтер:

1) 2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсетуге негізсіз шағымдар түскен жоқ.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері


1. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2022 жылға келесі іс-шаралар жоспарланған:

мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру бойынша қабылданып жатқан шаралар бойынша кеңестер өткізу және оларға қатысу;

мемлекеттік қызметтердің уақтылы көрсетілуіне күнделікті мониторинг жүргізу;

Қызметкерлерді мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілігін арттыруға оқыту жоспарлануда.

мүгедектерге мемлекеттік қызметтерді алу кезінде қажетті жағдайлар жасау (пандустар, шақыру түймелері);

көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдарын уақтылы қарауды қамтамасыз ету, өтініштерді қарауға негіз болған себептер мен жағдайларды жою бойынша кешенді шаралар қабылдау;

мүмкіндіктері туралы халықтың хабардар болуын қамтамасыз ету және танымал әлеуметтік желілер, мерзімді басылымдар арқылы электрондық үкімет порталы арқылы мемлекеттік қызметтерді алуға уәждемені арттыру;

Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің мақсатты міндеттерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, мемлекеттік органдар азаматтар мен ұйымдардың мүдделері үшін қызмет көрсететін «қызметтік мемлекет» моделіне көшу міндеті бекітілген және мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың қанағаттануы болып табылады. 


Директор И.Бюрабеков


Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша 2021 жылғы есеп


Комментарий қалдыру

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы

Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі

Еңбекке уақытша жарамсыздыққа сараптама жүргізу, сондай-ақ еңбекке уақытша жарамсыздық парағын немесе анықтамасын беру қағидаларын бекіту туралы

"Цифрлық құжаттар" сервисінің пайдаланушылық нұсқаулығы Egov Mobile қосымшасында

Медициналық тексерістен өту

Мемлекеттік қызмет көрсету фотобейнелері

Мемлекеттік қызметтің инфографикасы

Жадынамалар

ЭЦҚ кілті арқылы қызметтерді алу

Мемлекеттік қызметтер туралы бейнелер

Сұрақ қою Пікір қалдыру Емханаға қоңырау шалу