Науқасты қолдау қызметі
"Денсаулық сақтау жүйесі мен халықтың денсаулығы туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58 бабына сәйкес біздің медициналық ұйымда пациенттерге қолдау көрсету қызметі құрылған (Ішкі бақылау/аудит қызметі). ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ міндетіне медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін айқындау жатады.
Осыған байланысты, егер Сіз:
- медициналық көмек көрсету сапасымен қанағаттанбасаңыз; - медицина қызметкерлері тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз;
- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медицина қызметкерлерінің ақшаны талап ету фактілерімен кездессеңіз;
- сондай-ақ, егер Сіз медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге тап болсаңыз
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ жолығуыңызды өтінеміз.
Cіз өзіңіздің шағымдарыңызды аты-жөніңізді және мекенжайыңызды көрсетіп біздің емхананың бірінші этажында орналасқан өтініштер мен шағымдарға арналған жәшікке қалдырсаңыз болады. Сондай-ақ Сізге біздің сайтымызға www.aob2.kz
"Бас дәрігер блогы" айдарына жазуыңызға болады, немесе нөмірі Сall-центрға хабарласуынызға болады.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ Сіздің шағымыңызды қарап, оның нәтижесі бойынша Сізге ақпаратты ұсынады.
Сіз мына телефон бойынша 49-09-36.
ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ хабарласа аласыз.