Облыстық көп салалы №2 ауруханасы

Қазақстан, Нұр-Сұлтан (Астана), Манас к-сі, 22
+7 (7172) 45 74 03
+7 (7172) 999 644

Науқасты қолдау қызметі

"Денсаулық сақтау жүйесі мен халықтың денсаулығы туралы" Қазақстан Республикасы Кодексінің 58 бабына сәйкес біздің медициналық ұйымда пациенттерге қолдау көрсету қызметі құрылған (Ішкі бақылау/аудит қызметі). ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНІҢ міндетіне медициналық көмек көрсету тәртібін бұзу фактілерін айқындау жатады.

Осыған байланысты, егер Сіз:

- медициналық көмек көрсету сапасымен қанағаттанбасаңыз; - медицина қызметкерлері тарапынан дөрекілікке тап болсаңыз;

- тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медицина қызметкерлерінің ақшаны талап ету фактілерімен кездессеңіз;

- сондай-ақ, егер Сіз медициналық көмек көрсету тәртібіне немесе сапасына байланысты проблемалық мәселелерге тап болсаңыз

ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ жолығуыңызды өтінеміз.

Cіз өзіңіздің шағымдарыңызды аты-жөніңізді және мекенжайыңызды көрсетіп біздің емхананың бірінші этажында орналасқан өтініштер мен шағымдарға арналған жәшікке қалдырсаңыз болады. Сондай-ақ Сізге біздің сайтымызға www.aob2.kz

"Бас дәрігер блогы" айдарына жазуыңызға болады, немесе нөмірі Сall-центрға хабарласуынызға болады.

ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІ Сіздің шағымыңызды қарап, оның нәтижесі бойынша Сізге ақпаратты ұсынады.

Сіз мына телефон бойынша 49-09-36.

ПАЦИЕНТТЕРГЕ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ ҚЫЗМЕТІНЕ хабарласа аласыз.


Сұрақ қою Пікір қалдыру Емханаға қоңырау шалу