Облыстық көпбейінді №2 ауруханасы

Қазақстан, Астана, Манас к-сі, 22
+7 (7172) 99 96 44
+7 (7172) 54 89 09
Жаңалықтар
Вернуться к списку |

Пациенттерді қолдау қызметі қалай көмектеседі (ПҚҚ)?


📌Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы Кодексте медициналық қызметтер сапасының сараптамасына жіті назар аударылған. Сараптама жасау медициналық қызметтер сапасының деңгейін, стандарттарға сәйкестігін, тиімділігі мен уақтылығын бағалауға мүмкіндік береді.        

📍Сыртқы сараптаманы мемлекеттік органдар, әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры және тәуелсіз сарапшылар жүргізе алады.        

📍Ішкі сараптама медициналық ұйымның өзінде жүзеге асырылады, ол үшін пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметтері (ІСҚ) құрылады.        

⁉ Пациенттерді қолдау қызметінің міндеті қандай?                                                  

✅ ПҚҚ-нің міндеті көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын сараптау, сондай-ақ халықпен өзара іс-қимыл жасау болып табылады. Бұл өтініштер мен шағымдарды қарау, пациенттердің медициналық қызметтерді алу процесінде туындаған жағдайларды реттеу ПҚҚ-нің міндетіне кіреді.        

        Пациент қай кезде ПҚҚ-ға хабарласа алады? Егер... ⬇       

✔сізден шұғыл медициналық көмек алу үшін немесе учаскелік дәрігерге бару үшін сақтандырылу мәртебесінің болуын талап етсе       

✔сізді учаскелік дәрігер болмаған жағдайда қабылдаудан бас тартса                                                                  ✔учаскелік дәрігер / медбике немесе фельдшер сіз осы емханаға аумақтық қағидат бойынша бекітілген болсаңыз да, үйге шақырту қызметін көрсетпесе       

✔сіз бейінді маманнан кеңес ала алмай жүрсеңіз, себебі ол дәрігер жоқ немесе қабылдауға бір айға толық жазылған болсаңыз        

✔сізге денсаулығыңыздың көрсеткіштері бойынша тиісті диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілілмесе        

✔жүргізілген тексерістің нәтижелерімен сізді таныстырмаса       

✔дәрігер қабылдау кезінде дөрекілік танытса, өзін талапқа сай ұстамаса       

✔сіз көрсетілген медициналық көмектің сапасына қанағаттанбасаңыз       

✔егер сіз диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәнданатын болсаңыз        

✔сіз өзіңіздің медициналық жазбаларыңызда қате деректерді немесе тіркелімдерді анықтаған болсаңыз        

✔жалпы, сізді медицина қызметкерлері мен медициналық ұйымның қызмет көрсету сапасы қанағаттандырмаса пациентті қолдау қызметіне хабарлассаңыз болады       

 📌 Көптеген жағдайлар жазбаша өтініш беруді қажет етпейді, бірақ пациенттің қолдау қызметі қызметкерінің іс-әрекеттерінің арқасында сол жерде шешіледі.


Сұрақ қою Пікір қалдыру Емханаға қоңырау шалу